Jeżeli chcesz:

to powinieneś zastrzec logo swojej firmy!

Rejestrujesz znak towarowy — zyskujesz wiele. Nie rejestrujesz znaku towarowego — tracisz wiele, a nawet wszystko, gdy nieuczciwa konkurencja ubiegnie Cię w Urzędzie Patentowym I wykorzysta Twoje nazwisko, znak, nazwę firmy aby czerpać korzyści finansowe lub aby działając na Twojej nazwie reklamować SWOJE usługi!

Dzięki rejestracji znaku towarowego staniesz się realnym właścicielem nazwy lub loga swojej firmy, będziesz mógł skutecznie zabronić konkurencji ich wykorzystywania, a w przypadku naruszenia Twojego prawa w łatwy sposób wegzekwujesz odszkodowanie i zadośćuczynienie.

Nie ryzykuj! Zastrzegając znak towarowy firmy otrzymujesz prawo do wyłącznego używania marki w swojej branży! Jest to prawna ochrona Twojej marki przyznana na 10 lat!

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej (UPRP)

Jeżeli chcesz zastrzec znak towarowy w Polsce

Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 

Jeżeli interesuje Cię ochrona marki w całej Unii Europejskiej

Światowa Organizacja Własności Intelektualnej (WIPO)

Jeżeli chciałbyś zastrzec znak towarowy w innych krajach niż państwa członkowskie UE to musisz skorzystać z tzw. procedury międzynarodowej. Wcześniej jednak rejestrując znak towarowy w UPRP lub EUIPO.

Nazwa czynności

Polska

Unia Europejska

Świat

Opłata za zgłoszenie znaku towarowego w jednej klasie

450 zł

1000 €

850 €
(przy zgłoszeniu elektronicznym)

653 CHF
jeśli znak nie jest w kolorach (do trzech klas)

903 CHF
jeśli znak przedstawiony jest w kolorach (do trzech klas)

Opłata za każdą kolejną klasę

120 zł

50 €
za drugą klasę

150 €
za każdą kolejną

100 CHF

Opłata za 10-letni okres ochronny za każdą klasę

400 zł

100 CHF
za każde państwo

Opłata za publikację informacji o udzieleniu prawie ochronnym (świadectwo ochronne)

90 zł

image

Potwierdzasz swoje prawa do Twojej marki oraz domeny internetowej. Możesz legalnie posługiwać się znakiem ®.

image

Rejestrując znak towarowy zapobiegasz podszywaniu się pod Twoją markę, nazwisko, zbudowany brand.

image

Zastrzeżenie znaku towarowego zwiększa rozpoznawalność i wiarygodność firmy. Masz kontrolę nad reklamami oraz działaniami konkurencji.